Pardubicko – Perníkové srdce Čech zahájilo veletrh v Brně křtem svého loga

Brno (18. 1. 2018 – Nově vzniklá Turistická oblast Pardubicko – Perníkové srdce Čech zahájila svou prezentaci symbolickým křtem svého loga a představením propagačních materiálů na brněnském výstavišti, kde se koná letošní první veletrh cestovního ruchu GO a REGIONTOUR 2018. Na tento veletrh se tradičně sjeli aktéři cestovního ruchu z celé České republiky. 

Jsme nová značka, o které věřím, že bude do budoucna velmi dobře slyšet a vidět. Turistům máme co nabídnout. Jsme v srdci republiky, máme skvělou dopravní dostupnost, krásnou polabskou přírodu, pohodovou síť cyklostezek pro rodiny s dětmi, na své si přijdou i milovníci památek či tradičních významných sportovních a kulturních podniků s mezinárodním přesahem, nemluvě o kvalitních regionálních produktech a možnostech koupaní. I na Pardubicku bude letošní rok ve znamení připomenutí 100 let výročí vzniku republiky,“ sdělil při zahájení předseda rady Spolku a náměstek primátora Pardubic Jakub Rychtecký.

Pro oblast Pardubicko – Perníkové srdce Čech je to jedna z prvních příležitostí, jak o sobě a své činnosti dát vědět mezi odbornou veřejností a návštěvníky veletrhu, kteří zde čerpají inspiraci pro své cestování. Po celou dobu konání veletrhu se prezentuje na společném stánku Východních Čech. Expozice, která je laděna do stylu prvorepublikové kavárny, byla příjemnou a oku lahodící kulisou pro symbolický křest nového loga turistické oblasti Pardubicko. „Volba nového loga byla tak trochu odvážným krokem. Rozhodli jsme se upustit od klasických zemitých barev a přijít s něčím, co na první pohled zaujme a možná i pozvedne náladu svou živelností a hravostí barev. Hlavní motiv srdce je vyplněn smyčkami, které symbolizují cesty, po kterých se turista může na své cestě oblastí vydat. Naproti tomu skriptové písmo claimu má odkazovat na jednu z nejznámějších tradic Pardubicka – perník a ruční písmo, které je často používáno při jeho zdobení. S logem se již nyní můžete setkávat na nově vydávaných propagačních materiálech, webových stránkách a sociálních sítích,“ vysvětlila ředitelka Spolku Petra Pacholíková.

Cílem je nejen to, aby se podoba loga postupně rozšířila do celé turistické oblasti, ale hlavně, aby se zapsala do podvědomí turistů. „V celé oblasti budeme vystupovat jednotně, aby si turista motiv srdce spojil právě s naší oblastí a uměl ho snadno přiřadit k takovým místům Pardubicka, která jsou jeho srdci nejbližší,“ doplnil předseda rady Spolku Jakub Rychtecký.

Kontakt pro další informace